Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 166 2,4 JTD FACELIFT VS. Alfa 159 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa 166 2,4 JTD FACELIFT VS. Alfa 159 1,9 JTD

    Здравейте,

    Пише ви запален моторджия, който му идва бавно-бавно времето да си купи кола. Кола имах преди години, ама, като я откраднаха не си купих друга, ами още един мотор...

    Защо си харесах Алфа - НЕ ЗНАМ.

    Коя от двете да избера - спрямо здравина, разходи по части, разходи по колата, разход на гориво. Не съм автомобилен маниак, не мисля да ѝ давам зор, ама никак даже. Но искам "много кола" - екстри, копчета и така нататък... Като седна вътре да не е ме яд, че не съм на мотора, хубаво озвучение, та с песен да кисна по задръстванията.

    Отделно от това - колата ще се кара само зимата!

    Коя от двете би била по-удачен избор от икономическа гледна точка, но и откъм екстри?
    НеМЕ ИНТЕРЕСУВА мощността, ще се возя с тази кола. И без това не вървят колкото 1000CC мотор, та не виждам смисъл от зорене.

    Колата ще е барутарник от Италия, като брат ми е механик и с малко зор и плюене по марката ще направи каквото трябва по нея, а то ще има такова, защото иначе италианците не ги изхвърлят... Хаха

    Ще очаквам вашите коментари!

    Поздрави,

    Роската.

  • #2
    Здравей и добре дошъл тук

    Алфа си е Алфа, тя носи темперамент, характер и един по-друг вкус.
    Двете коли са в една идея различен клас и поколение.
    166 е малко по-широка и с по-мека возия , но пък е малко по-стара и поне според мен Не толкова красива.
    От своя страна 159 е "един път" като визия, стой много добре на пътя , но пък твърдо сравнено с 166, 159-ката е и малко по тясна.
    Като ходова част, 159 се води по-издържлива (н оне особенно много ) иначе цените и на двете окачвания не са много малки . аз лично съм леко изумен как 166 има едва ли не по-сложно задно окачване отколкото предното и там има вечното ослушване какво хлопа трака или скърца-особено на нашите пътища. 159 нее много по добре в това отношение , но можеби е едни гърд инапред -изключая горните носачи отперед

    Абе много е индивидуално това като избор... Ако искаш наистина возия вземи 166 , а и цената е 30-50% по-ниска спрямо 159...
    Моторите са хем почти еднакви , хем не баш (колко добре се изразих а?? ) 2.4 в 159 е подобрен мотор от 166 с по-нова глава и малко промени в горивната система , за сметка на това и двете имат 3.2 бензин , ама само това му е общото - чее 3,2 , при 166 си е Бусо моторр ,а при 159 си е опелския джигер...

    Ако някой се сети още неща да добви

    П.С. Аз също съм бил пред тази дилема и исках накрая 159, но не намерих читава и затова направих компромис със себе си..
    EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
    EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
    NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

    Comment


    • #3
      Ми доста различни са 2-та модела, макар на външни габарити да са сходни. 166 е по-старо изобретение, което е донякъде по-добре, въпреки че във 159 се срещат екстри, които ги няма в 166. Като ходова част и двете коли са капризни, частите не са им евтини. Като цяло в 159 бензиновете мотори не са особено читави, нито се отличават със сздравина, нито с пъргавина, нито с нисък разход.
      Не знам с какви габарити си Росене, но по принцип за едър човек 166 е по-добрия избор, вътре е по-просторна. Багажника също е по-голям.
      Като пътно поведение 159 е по-добра, но това не означава, че 166 седи зле на пътя.
      Моето лично мнение е, че 166 е и по-добре шумоизолирана. Което е нормално, предвид, че тя е по-висок клас.
      Лично аз бих предпочел 166, но само ако е добър и гледан екземпляр.
      Но за да разбереш коя е твоята кола е редно да седнеш и в 2-те коли и да подкараш и 2-те коли, тогава ще знаеш коя повече ти харесва.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        Ако можеш да намериш читава 166-ца със 175 или 185 коня двигател 2.4 дизел това е автомобила.

        Ако не можеш да намериш здрава 166-ца, то тогава 159-ка.

        Ако е 159-ка и държиш на мощност 2.4 двигателя дизел.

        Ако не държиш на мощност, а на икономичност и нисък данък то 1.9 jtd 120 коня или 136 коня(имаше такива мисля от Белгия).
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • #5
          Здравейте отново.

          Искам колата да е хем "много кола" - музика, екстри, глезотийки, хем да по-леката за джоба. Затова гледах 159 1.9JTD. Ама ако частите са й по-кекави и/или по-скъпи от 166 2.4JTD - няма смисъл.

          Защото в другия вариант просто ще си купя едно Lupo за зимна градска кола и това е.

          С коли не пътувам, даже не мога да изпреварвам каращ коли - много са бавни, съответно и аз не изпреварвам, освен ако няма огромен прозорец.

          Comment


          • #6
            159 1.9 с много екстри е трудно да намериш, ако искаш екстри - 2.4, но пък ако ще я караш само 3-4 месеца в годината, не виждам смисъл да плащаш данъка на 2.4ката
            Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09 - Remapped - Ex
            Alfa Romeo 146 1.6 TS '97 - Ex
            Lancia Phedra 2.2 JTD '03

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от T-Jet Покажи съобщение
              159 1.9 с много екстри е трудно да намериш, ако искаш екстри - 2.4
              Това са пълни глупости !

              По темата :
              Колега,
              Ако разполагаш с повече финикийски знаци си търси 2.0 JTDm. Най-доброто съотношение за мен лично м/у динамика, икономии и експлоатационни разходи.
              Last edited by DiStefano; d.m.y г., 14:02.
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

              Comment


              • #8
                Аз лично невиждам смисъл от такава кола за 3-4 месеца зимно шофиране. Все пак говорим за 6-8000лв, по-скоро КросВагон ще върши чудесна работа.
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Кросвагон не е ли 159, ама комби? Става, няма да го върна. Защо да е отделен модел? Както и да е, то и аз не виждам много смисъл, та или ще е готина италианка, или кола тип надин. Точно щото е за 3-4 месеца зимъска, но пък искам да ме кефи колата, да си е джиджана...

                  Заглеждам се и по Alfa GT 1.9JTD, това заедно с една от китайските мултимедии за модела си става бомба за несемеен човек, но пък е тъпо да имаш кола, а да не можете да се качите 4 човека в нея.

                  Comment


                  • #10
                    Кросвагон е 156 комби 4х4 с 1.9jtd 150кс мотор.

                    По темата, аз лично бих избрал 159 комби защото харесвам комби-вариант, нещо което 166 не може да предложи. Както те постъветваха колегите, качи се и в 2та варианта и както го усетиш. Отиди на някой от сбирките и се запознай с колегите, предполагам че никой няма да ти откаже поне едно возене за 2мин.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #11
                      Ето ориентир
                      http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...nk=dsuigo&f1=1
                      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                      Comment

                      Working...
                      X